Valitse sivu

Toimitusehdot

Voimassa 12.2.2024 alkaen

 

VERKKOKAUPPA

Moimini Oy (Y-tunnus 2904153-5) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjinä toimii Visma Pay, Klarna ja Paypal.

Maksutavat

VISMA PAY

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku: Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku: OP Lasku on joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/. Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

KLARNA PAYMENTS

Käytössäsi on Klarna Payments-maksutavat verkkomaksu/korttimaksu, osamaksu ja lasku.

Maksu nyt – Verkkomaksut: Voit maksaa tilauksesi suoraan pankkitunnuksillasi seuraavissa verkkopankeissa: OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia ja S-pankki.

Maksu nyt – Korttimaksut: Voit maksaa tilauksesi seuraavilla credit eli luottokorteilla tai debit eli maksukorteilla: Visa ja MasterCard. Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden.

Maksa myöhemmin – Lasku: Klarnalla saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat tuotteen ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi. Lasku lähetetään tilauksesi mukana. Se ilmestyy myös Klarna-sovellukseen, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta Klarna perii pienen maksun. 

Pilko maksut – Klarna-tili: Kerää kaikki maksusi yhdelle laskulle ja valitse kuinka paljon maksat kuukausittain. Kaikki Klarna-tilillä maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle myös silloin, kun maksat Klarnan-tilillä muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Päätät itse, miten paljon maksat joka kuukausi (kuitenkin vähintään 1/24 ja aina vähintään 5 EUR). Voit perehtyä Klarnan luottoihin soveltuviin yleisiin luottosopimusehtoihin täältä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti. 

PAYPAL

PayPal on kansainvälinen maksupalvelu, jossa rahansiirto onnistuu pelkällä sähköpostiosoitteella. Siirtääksesi rahaa PayPalin välityksellä – voit rekisteröidä PayPal-tilin ja yhdistää tiliin luottokortin, josta rahaa siirretään. Voit myös maksaa vierastilillä, joka ei vaadi rekisteröitymistä.

Kun valitset maksutavaksi PayPal-maksun, sinut ohjataan tilaustapahtuman lopuksi suoraan PayPaliin. Jos olet jo PayPal-asiakas, voit kirjautua sisään käyttäjätunnuksillasi ja vahvistaa maksun. Jos olet uusi asiakas PayPalissa, voit avata itsellesi PayPal-tilin ja vahvistaa maksun sen jälkeen. Tilauksesi siirtyy käsiteltäväksi, kun maksusuorituksesi on kirjautunut meille. Maksun kirjauduttua saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos palautat tuotteita PayPalin kautta maksamaltasi tilaukselta, hyvitämme summan suoraan PayPal-tilillesi.

 

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiinne lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 

TOIMITUSTAPA JA –KULUT

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika kotimaassa on 1-4 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on noin 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Postin toimitus

Tuotteet toimitetaan joko postitse lähimpään Postin noutopisteeseen, asiakkaan valitsemaan Postin noutopisteeseen tai kotiin, riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta. Tilauksen toimituskulut näkee oston yhteydessä valittaessa maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Toimitusta voi seurata Matkahuollon seurantanumerolla, mikä lähetetään sähköpostilla asiakkaalle kun tilaus on käsitelty.

Matkahuollon toimitus

Tuotteet toimitetaan joko lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen tai asiakkaan valitsemaan Matkahuollon noutopisteeseen. Tilauksen toimituskulut näkee oston yhteydessä valittaessa maksu- ja toimitustavan. Toimitusta voi seurata Matkahuollon seurantanumerolla, mikä lähetetään sähköpostilla asiakkaalle kun tilaus on käsitelty.

GLS-toimitus

Ulkomaan toimitukset Euroopan alueella toimitetaan GLS-toimituksina toimitusosoitetta lähimpään noutopisteeseen.

Tilaustuoteet kotitoimitus/noutopistetoimitus (DHL, DPD, GLS, TNT, PostNord, Budbee))

Tilaustuotteet toimitetaan suoraan toimittajan varastolta asiakkaan kotiin ovelle-toimituksena (pl. Fayne-merkin tuotteet, jotka toimitetaan lähimpään noutopisteeseen). Tuotteiden toimitusajat vaihtelevat yhdestä kolmeen viikkoon. Tuotteen arvioitu toimitusaika on ilmoitettu verkkokaupassa tuotteen tuotesivulla. Kun tuotteen toimitus on valmiina, saat tiedon toimituksesta sähköpostilla/tekstiviestillä. Jos et ole kotona tuotteen ilmoitettuna toimitusaikana, toimittavat huolintayhtiöt yleensä tuotteen noudettavaksi lähimpään noutopisteeeseen(ellei toisin sovittu). Jos tilaat samassa tilauksessa sekä suoraan valmistajalta toimitettavia tuotteita, että varastotuotteita, toimitetaan varastotuotteet osoitettasi lähimpään Postin tai Matkahuollon noutopisteeseen.

Ilmainen toimitus yli 150 euron toimituksiin

Tarjoamme ilmaiset toimitukset yli 150 euron varastotuotetilauksiin. Ei koske tilaustuotteita (suoraan toimittajalta toimitettavat tuotteet) ja suoraan ovelle toimitettavia toimituksia.

Nouto toimituskuluitta varastoltamme

Voit noutaa tilauksesi ilman toimituskuluja varastoltamme osoitteesta Museokatu 34, 00100 Helsinki. Ilmoitamme sähköpostilla kun tilauksesi on noutovalmiina. Jos nouto on kiireellinen, niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Suuria huonekaluja kuten sängyt ja kaapit ei voi noutaa, vaan nämä toimitetaan ovelle toimituksena kotiosoitteeseen (ei ovelle kantoa).

TOIMITUSAIKA

Varastotuotteet

Varastotuotteidemme toimitusaika Suomeen on 1-4 arkipäivää.

Tilaustuotteet

Osa valikoimamme tuotteista on tilaustuotteita (esim. merkit Meow ja Wigiwama) mitkä toimitetaan suoraan valmistajalta ja tällöin tuotteen toimitusaika on noin 1-3 viikkoa merkistä riippuen. Jos tuote on tilaustuote, on tästä mainittu tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Tilaustuotteen tarkempi arvioitu toimitusaika on ilmoitettu verkkokaupassa tuotteen tuotesivulla.

Jos tuote on loppu varastosta, voit sopia ennakkotilauksesta olemalla yhteydessä info@moimini.fi tai puhelimitse numerosta 040 150 3679. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautus on maksuton Suomen alueella. Muista maista palautettavista tilauksista vastaa asiakas itse (toimitus ja toimitumaksut).

Halutessasi palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä sähköpostitse info@moimini.fi ja saat tarkemmat ohjeet palautus varten (Suomen alueella Postin ja Matkahuollon palautustunnus). Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi. 

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman vaadittuja lisätietoja ei ole palautus. Lunastamattomista lähetyksistä veloitamme toimituksen ja palautuksen postikulut.

 

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa Moimini Oy:lle, joko sähköpostitse tai puhelimitse. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Mikäli reklamaatiotilanteessa kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Näihin toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan ensisijaisesti Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakkailla on lisäksi mahdollisuus nostaa kanne oman kotipaikkansa käräjäoikeudessa.

 

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

 

Tilaa MOIminin uutiskirje!

Liity postituslistallemme ja saat -10% alennuskoodin verkkokauppaamme

Kiitos uutiskirjeen tilaamisesta! Alekoodi on lähetetty sähköpostiisi.

0
0
Ostoskorisi
Ostoskorisi on tyhjäJatka ostoksia
Laske toimituskulut