Toimitusehdot
Voimassa 18.2.2022 alkaen
VERKKOKAUPPA
Moimini Oy (Y-tunnus 2904153-5) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksuvälittäjinä toimii Visma Pay ja Paypal.
Maksutavat
VISMAPAY
Vismapay(Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4) on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
PAYPAL
PayPal on kansainvälinen maksupalvelu, jossa rahansiirto onnistuu pelkällä sähköpostiosoitteella. Siirtääksesi rahaa PayPalin välityksellä – voit rekisteröidä PayPal-tilin ja yhdistää tiliin luottokortin, josta rahaa siirretään. Voit myös maksaa vierastilillä, joka ei vaadi rekisteröitymistä.
Kun valitset maksutavaksi PayPal-maksun, sinut ohjataan tilaustapahtuman lopuksi suoraan PayPaliin. Jos olet jo PayPal-asiakas, voit kirjautua sisään käyttäjätunnuksillasi ja vahvistaa maksun. Jos olet uusi asiakas PayPalissa, voit avata itsellesi PayPal-tilin ja vahvistaa maksun sen jälkeen. Tilauksesi siirtyy käsiteltäväksi, kun maksusuorituksesi on kirjautunut meille. Maksun kirjauduttua saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos palautat tuotteita PayPalin kautta maksamaltasi tilaukselta, hyvitämme summan suoraan PayPal-tilillesi.
TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiinne lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
TOIMITUSTAPA JA –KULUT
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on noin 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Postin toimitus
Tuotteet toimitetaan joko postitse lähimpään Postin noutopisteeseen, asiakkaan valitsemaan Postin noutopisteeseen tai kotiin, riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta. Tilauksen toimituskulut näkee oston yhteydessä valittaessa maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
DB Schenker-toimitus
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitsemaan DB Schenkerin noutopisteeseen. Tilauksen toimituskulut näkee oston yhteydessä valittaessa maksu- ja toimitustavan.
Tilaustuoteet kotitoimitus (DHL , DPD , GLS, TNT, PostNord)
Merkkien Bini, Bermbach Handcrafted, Childhome, Fayne, Fitwood, Hoppekids, Lillagunga, Meow, Wigiwama tuotteet ovat tilaustuotteita suoraan toimittajalta, jotka toimitetaan asiakkaan kotiin ovelle-toimituksena (pl. Fayne-merkin tuotteet, jotka toimitetaan lähimpään noutopisteeseen). Tuotteiden toimitusajat vaihtelevat yhdestä kolmeen viikkoon. Tuotteen arvioitu toimitusaika on ilmoitettu verkkokaupassa tuotteen tuotesivulla. Kun tuotteen toimitus on valmiina, saat tiedon toimituksesta sähköpostilla/tekstiviestillä. Jos et ole kotona tuotteen ilmoitettuna toimitusaikana, toimittavat huolintayhtiöt yleensä tuotteen noudettavaksi lähimpään noutopisteeeseen(ellei toisin sovittu). Jos tilaat samassa tilauksessa sekä suoraan valmistajalta toimitettavia tuotteita, että varastotuotteita, toimitetaan varastotuotteet osoitettasi lähimpään DB Schenkerin jakelupisteeseen.
Ilmainen toimitus yli 150 euron toimituksiin
Tarjoamme ilmaiset toimitukset yli 150 euron tilauksiin. Ei koske tilaustuotteita (suoraan toimittajalta toimitettavat tuotteet) ja suoraan ovelle toimitettavia toimituksia.
TOIMITUSAIKA
Varastotuotteet
Varastotuotteidemme toimitusaika Suomeen on 1-4 arkipäivää.
Tilaustuotteet
Merkkien Bini, Bermbach Handcrafted, Childhome, Fayne, Fitwood, Hoppekids, Lillagunga, Meow ja Wigiwama tuotteet ovat tilaustuotteita, mitkä toimitetaan suoraan valmistajalta, jolloin tuotteen toimitusaika on noin 1-3 viikkoa. Tuotteen tarkempi arvioitu toimitusaika on ilmoitettu verkkokaupassa tuotteen tuotesivulla.
Jos tuote on loppu varastosta, voit sopia ennakkotilauksesta olemalla yhteydessä info@moimini.fi tai puhelimitse numerosta 040 150 3679. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautus on maksuton Suomen alueella. Muista maista palautettavista tilauksista vastaa asiakas itse (toimitus ja toimitumaksut). Halutessasi palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä sähköpostitse info@moimini.fi ja saat tarkemmat ohjeet palautus varten (Suomen alueella Postin palautustunnus). Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi.
Palautusosoite:
Moimini Oy
Puikkari 10 B 4
00830 Helsinki
Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman vaadittuja lisätietoja ei ole palautus. Lunastamattomista lähetyksistä veloitamme toimituksen ja palautuksen postikulut.
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa Moimini Oy:lle, joko sähköpostitse tai puhelimitse. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Mikäli reklamaatiotilanteessa kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Näihin toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan ensisijaisesti Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakkailla on lisäksi mahdollisuus nostaa kanne oman kotipaikkansa käräjäoikeudessa.
MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.